قطعات خاص ، برد مدار چاپی،GPS Tracker
الکتروتکنیک

مونتاژ

مونتاژ یعنی  سرهم کردن یا وصل کردن قطعات صنعتی پیش‌ساخته،پس از اینکه بُرد مدار چاپی به اتمام رسید، اجزای الکترونیکی باید به شکل یک عملکردی به نام مونتاژ مدار چاپی متصل شود. در سطح پایه (SMT – سطح سوار فناوری) ساخت و ساز، مولفه‌ها بر روی پد و یا سطوح در سطح بیرونی برد مدار چاپی قرار می‌گیرد. در هر دو نوع ساخت و ساز، روکش سربی جزیی است که بصورت الکتریکی و مکانیکی به بُرد با لحیم کاری فلز مذاب ثابت می‌شوند.

( مونتاژ ) انواع تکنیک‌های لحیم کاری وجود دارد که قطعات را به برد مدار چاپی متصل می‌کند که برای حجم تولید بالا معمولاً با دستگاه SMT و لحیم کاری توسط کوره صورت می‌گیرد ، اما تکنسین‌های ماهر قادر به لحیم قطعات بسیار کوچک می‌باشند و با استفاده از میکروسکوپ، با استفاده لوازم مخصوص و لحیم کاری نوک ریز برای نمونه حجم کوچک استفاده می‌شود.

الکتروتکنیک آمادگی دارد همزمان با ساخت برد های مدارچاپی و تامین قطعات الکترونیکی شما با برند های اصلی ؛ مسئولیت مونتاژ قطعات شما را نیز با به روز ترین و پرسرعت ترین ماشین آلات روز دنیا در کشور مبداء به عهده گرفته و محصول نهایی را بعد از Function test های تعریف شده طراح به صورت آماده تحویل دهد.

برای این منظور ارائه پارت لیست کامل به همراه برند قطعات توسط مشتری الزامی میباشد.

لینک سفارش آنلاین 

 

Share
Seo wordpress plugin by www.seowizard.org.