قطعات خاص ، برد مدار چاپی،GPS Tracker
برد مدار چاپی

برد مدار چاپی

  • برد مدار چاپی :

شامل مجموعــــــه‌ای از مَدارهای الکتریکی ( برد مدار چاپی ) بوده که می‌تواند یک طرفه (یک روی آن لایه مس)،دو طرفه (دو روی آن لایه مس) و یا حتی چند لایه(مولتی لایر) باشد؛ بطوریکه قطعات الکـــترونیکــی مانند مقـــاومت، خــــازن، آی ســـی و … بر روی آن مونتــــاژ شده و جهــــت استـــــفاده در تجـــــهیزات الکتــــرونیکـــــی بکار می‌رود. مــــــــــــاده خام تشکیل دهنـــــــــده این بــُـــــــردها از مـــــتریال‌های مختــــلفی مانند فایـــبر، راجرز، تـــفلون، فلکسی بل و … ســـاخته شده است،شما برای سفارش این محصول می توانید با استفاده از این لینک سفارش خود را بگذارید.

برد مدار چاپی
  • تعریف برد مدار چاپی :

بُرد مدار چاپی از نظر مکانیکی پشتیبانی و بطور الکتریکی اجزای الکترونیکی را با استفاده از شیارهای رسانا، نوار و دیگر ویژگی‌های حک شده از ورق‌های چند لایه مس بر روی یک بستر غیر رسانا متصل می‌کند. بُرد مدار چاپی می‌تواند یک طرفه (یک لایه مس)، دو طرفه (دو لایه مس) و یا حتی چند لایه باشد. رساناها در لایه‌های مختلف از طریق سوراخ‌های روکش داری به نام VIAS متصل می‌شوند. بُرد مدارهای چاپی پیشرفته، ممکن است شامل اجزایی همانند خازن، مقاومت و یا دستگاه‌های فعال باشند که در لایه‌ها جاسازی شده‌اند.

  • جنس برد مدار چاپی :
    برای سفارش برد مدار چاپی متناسب با نوع و عملکرد مدار ؛ قدرت جذب رطوبت و عملکرد دمایی یکی از انواع زیر می تواند انتخاب شود، باید درنظر داشته باشیم هنگام سفارش به قدرت جذب رطوبت و عملکرد دمایی هم توجه داشته باشیم چراکه رطوبت ویژگی های مثبت PCB را به شدت تضعیف میکند ، این موضوع در مورد دما نیز صادق است.– FR-4
    – Rogers
    – Flexible
    – Aluminum
    – Rigid-Flex .

ضخامت برد مدار چاپی :
برای سفارش PCB ، ضخامت استاندارد ۱٫۶ میلیمتر می باشد.

ابعاد برد مدار چاپی :

ابعاد برد PCB معمولا بر حسب میلیمتر عنوان می شود.

الکتروتکنیک با کنترل کیفیت عالی در خدمت شماست.

  • برد مدار چاپی
    برد مدار چاپی
  • برد مدار چاپی
    برد مدار چاپی
  • برد مدار چاپی
    برد مدار چاپی
  • برد مدار چاپی
    برد مدار چاپی
  • برد مدار چاپی
    برد مدار چاپی

[iphorm id=”1″ name=”ElectroTechnic”]

ثبت سفارش آنلاین 

Share
Seo wordpress plugin by www.seowizard.org.