قطعات خاص ، برد مدار چاپی،GPS Tracker
الکتروتکنیک

تامین قطعات

قطعات خاص الکترونیک
تامین قطعات خاص الکترونیک  یکی از اصلی ترین شاخه های فعالیت الکتروتکنیک میباشد که  شرکت الکتروتکنیک توانسته قدم های بسیار خوب و موثری در این راه سخت بردارد .

قطعات خاص الکترونیک خریداری شده توسط این شرکت دارای گارانتی یک ماهه تعویض میباشند و قطعات ارائه شده این شرکت دارای گواهینامه های معتبر تست و کیفیت میباشند .تمامی قطعات قبل از تحویل به مشتری توسط یکی از بزرگترین و معتبر ترین کمپانی های کنترل کیفیت بین المللی ؛از نظر کیفیت و اصلی بودن قطعات کنترل شده و گواهینامه های معتبر صادر میگردد.

الکتروتکنیک توانسته است با برقراری روابط مستحکم تجاری و عقد قرار داد های رسمی با یکی از بزرگترین شرکتهای کنترل کیفیت ،خدمات منحصر به فردی را در زمینه قطعات الکترونیک به متخصصین ارائه دهد.

خدمت دیگری که الکتروتکنیک در این زمینه به متخصصین ارائه میدهد ، تست وکنترل کیفیت قطعاتی است که مشتری مستقیماً از چین و یا هنگ کنگ خریداری کرده و لازم میداند که این قطعات قبل از ارسال در همان کشور از نظر کیفی کنترل شود .این قطعات بعد از گذراندن مراحل مختلف تست و کارشناسی توسط متخصصین بسیار زبده  یک شرکت اروپایی مستقر در هنگ کنگ همراه با گواهینامه و گارانتی به آدرس مشتری ارسال میگردد.

برای ثبت سفارش قطعات مورد نیاز خود اینجا کلیک کنید.

قطعات الکترونیک
قطعات الکترونیک
Share
Seo wordpress plugin by www.seowizard.org.